Asteptare

Oare in taină eu vreau să visez
Sau doar o lume să creez?
Aștept raspunsuri care să nu doară,
Aștept un zambet magic să apară…
Să nu mă simt deloc ca o povară
Aștept o ploaie doar de soare
Să mă îmbie cu-o suflare…

Oare contează cine sunt?
Prin ce meleaguri am trecut?
Și în ce lume m-am născut?
Sau poate doar…ce am văzut?
Aștept o lume fără vise,
Fără tentații interzise,
O lume ieftină,avară
În care să mă simt…ușoară,
În care orice taină vie
Să nu apară,să nu fie.
Aș vrea să cer mai multe parcă,
Dar orice îmi doresc se-mbarcă
Pe-al lumii infinit vapor
Fără durere,fără dor…

Dar toate-acestea nu există,
Nu se găsesc pe-a noastră pistă…
Și totuși eu aștept o lume
Înconjurată doar de glume,
Să pot să râd si să zâmbesc
Mereu,atunci când îmi doresc.

Aștept o viață lungă si vioaie
Fără de lacrimi,doar de ploaie,
Care să n-aibă un surâs labil
Sau de departe,chiar ostil…
Aștept o frumusețe epatantă,rară
Care cu ganduri prea-serafice s-apară
Care să cânte-al vieții lung poem,
Cu rânduri clare,line si totem,
Să mă-ncălzeas-atunci când va fii greu
Si să-l aud cu gândul tot mereu…

Aștept o nebunie temporară
S-apar-atunci când viața e neclară,
Și să dispară-n miez de vară,
Când cerul se arată siniliu,
Iar tot atunci si eu să stiu
C-acea durere n-o să doară!

Și mai aștept si tot visez
O stea pe cer să desenez,
Să straluceasc-aprins in noapte,
Fără caldura,fără șoapte
Și să-mi arate că va fii
Un vis de-al meu de când eram copii,
Iar flacara ce arde stins in mine
Să se aprinda cu căldura pentru tine!

Aștept acel moment necontestat,
Aștept si sper că n-ai uitat,
Ce m-a făcut să cred ce simt acum,
Dar totul are-un singur drum,
O cale-aleasă pentru doi,
Un răsărit de începuturi noi,
Pe cerul elegiac al unei tinereți
Al unei depărtări,al unei vieți,
Iar dacă n-aș putea să spun ceva
Doar visul mă va ajuta,
Să pot să sper la ce-i mai bun
Și mai deosebit,dar nu comun…

Doar îmi doresc să cred că eu
Aș trece peste tot mereu,
Dar viața-ntreagă e o actorie
Lucru ce nu-mi place doar mie,
E doar un joc,chiar de noroc,
În care dezmințita miză e nefastă,
Iar sacrificiul continuă si apasă
Pe-al nopții cer de viața vastă…

Aștept doar un surâs afabil
De umbre stătătoare,
Și-o liniste deplină
De viața muritoare…
Contează mult ce simt eu oare?
Sau e doar o senzație trecătoare?

Aștept si sper in continuare
Că voi găsi o cale de scăpare
De gândurile ce-mi trec acum prin minte
Și nu oricum și oricine…le simte,
Așa ușor cum mi-aș dori
Atunci când poate n-oi mai fii…

Chiar și atunci am să aștept,
Pe tine să te strâng la piept!

Baga-te-n seama !

