Ultimul sărut

Ti-ai lasat parfumul intins pe perna mea
E intuneric, mi-as dori sa te intorci cumva.
Sa fim aproape, sa-ti ascult suflarea surda
Desi somn n-am,trist visele m-afunda.

Privirea ta si ochii mei dulce simteau chemarea,
Eram doar eu, si numai tu imi erai alinarea,
Vantul imi cerne o speranta, ma mangaie agale
Si simt inca o data atingerea pleoapelor tale.

Buzele usoare mi-ating frenetic mana
Le simt precum vad stelele in departare luna.
Si lacrimile dulci se pierd senin in soare
De ce-ai plecat? Tu chiar nu stii cum doare?

Mi-e dor sa-ti fie dor, sa-mi spui cuvinte dulci
Si orice suparare departe s-o alungi
Te vreau aici cu mine, dar trist tu te-ai pierdut
Si tot ce mi-a ramas e ultimul sarut.

3 thoughts on “Ultimul sărut

Baga-te-n seama !

