Glamour Fashion Street Show |Simo’s Inside View

Am auzit de Glamour Fashion Street Show prin intermediul revistei Glamour,evident, si chiar daca sunt cam incarcata in perioada asta (s-ar zice,cu bacul si toate nebuniile lui) am zis ca vreau sa vad si eu cum e la un concurs de genul. Asa ca da-i cu fuga la Bucuresti.

Image

“This is the reebok or the nike ?” :))  ⇓

Evenimentul a avut loc pe 04.iunie la Biavati Events si toate participantele am fost “rasfatate” de make-up artisti Marionnaud, Make-Up Studio si hair-stylisti Gett’s Salons… Am stat vreo juma’ de ora in baie dupa, sa ma sterg de fondul de ten care nu era deloc culoarea mea,iar de par nu mai zic,cred ca imi statea mai bine cand ma trezisem de dimineata :)) Dar either way,m-am simtit bine cand gagicile alea ma aranjau acolo si n-aveam nicio idee ce se intampla cu parul/fata mea,caci nu era vreo oglinda sa-mi vad reflexia si sa le opresc. Eu ma asteptam la un look wow (si ce-i drept,chiar a fost wow,ca am fugit cat m-au tinut picioarele la baie sa ma sterg :)) ),dar poate ca asta a fost doar ghinionul meu. Vesnicul meu ghinion.

Image

Am facut cunostinta cu emotiile de dinainte de a urca pe podium,cu reflectoarele orbitoare care iti intra in ochi cand esti pe scena, cu o multime de oameni care se holbeaza, pe care nu ii Imagevezi,dar le simti privirea crancena pana in cel mai intunecat coltisor al inimii. Dusa la extrem,caci asta cautam pana la urma : sa-mi arat mie ca n-o sa lesin daca fac asta :)) Si ghiciti ce : n-am lesinat, a fost chiar fain, mai vreau!

Am urmarit si cateva prezentari de moda : Desigual, Collective, Stefanel si Karen Millen, magazine prezente în AFI Palace Cotroceni.

Ce-i drept, am urmarit o parte din ele,caci dupa,am luat-o tiptil spre oras,caci Bucurestiul, seara are atatea frumuseti de explorat, haha :)) Sau cel putin la inceput, pana te plictisesti de el,cum s-ar zice.

A ! Si nu v-am spus de juriu ! Fabuloasele,in carne si oase, Alina Ceusan (ma asteptam sa fie plapanda,dar a intrecut asteptarile), Dana Rogoz ( Mimiiii !!! ), Ovidiu Buta de la GQ si Oana Vasilache, Cristina Georgescu, Daniela Niţulescu de la Glamour.

dsc4835

Streetstyle pentru mine inseamna ceva ce cu siguranta iti ramane intiparit in memorie,mai ales cand esti pe strada : o culoare ciudata,niste alaturari ciudate de piese vestimentare, ceva bold pe scurt. Indrazneala si stilul tau propriu. Chiar si atunci cand iesi sa-ti cumperi apa (as fi spus paine,dar nu mancam paine,ca ingrasa), chiar si atunci ai un stil al tau: ala dezordonat,pe care nimeni in afara de tine nu il intelege:  arunci orice pe tine sau chiar pleci in pijamale ( de mentionat ca si pijamalele isi au rolul lor,le-am cam vazut recent pe catwalk la multe case de moda) . Deci da,ala e Streetstyle !

Giulia a fost alaturi de noi pe scena,ea a prezentat toata nebunia asta

dsc4433

*Va rog apreciati ideea spontana, i-am furat camasa lui Dumy,pentu dramatism,haha*

photo 1 photo 2catwalk glamour

That was it,a funny night,which gave me stories to tell. Can’t wait for another one..

microcuentos_lluvia_besos

Photo Credits : Glamourmagazine.ro, Razvan Lupica

4 thoughts on “Glamour Fashion Street Show |Simo’s Inside View

  1. Foaaaaarte tare tinuta!si mai ales apreciez ca ti.ai invins emotiile(sigur nu e floare la ureche sa urci pe un podium pt prima oara) dar cum e vorba aia “Life starts at the end of your comfort zone!” esti o cutie pie :*

Baga-te-n seama !

