Pantaloni scurti cu talie inalta si giveaway

DSCN7015

Doamnelor şi domnilor,m-am bronzat. Aplauze,vă rog.

Adică na,mi se întâmplă des să arăt că un tăciune încins vara . Ei bine,de data asta m-am cam întins oleacă pentru că mare de două ori. Şi încă nu m-am săturat. Deşi m-am întors de 3 zile sau cam aşa,mi s-a făcut dor de nisipul ăla fin care intră prin toate colţişoarele şi se lipeşte inevitabil de tine mai ales când pielea ţi-e udă şi sărată. Până şi de algele alea urâte mi-e dor. Chiar dacă pe moment le uram. Acum doar le asociez cu marea şi tot ce e legat de mare mă face să vreau să fiu înapoi acolo. Îmi doresc să fiu o sirenă într-o viaţă viitoare.

Dar până atunci rămân doar o chestie bronzată de care se miră lumea că cică a luat tot soarele doar pentru ea. Şi e pe bune, am auzit că vremea a fost cam naşpa prin alte părţi nelitoralice, huh?!?

DSCN6964      DSCN6975DSCN6968  DSCN6978

Plic Mili Chic Handbags

Camasa Kurtmann

Pantaloni made by me

Curea C&A

Sandale Asos

Ochelari Rayban

Ceas Cacharel

     DSCN6986 DSCN6987 DSCN6988

DSCN7017   DSCN7011DSCN7006

Şi pentru că aţi ajuns până aici,vestesc un nou giveaway drăguţ cu un plic cadou şi mai drăguţ, pentru care trebuie să mulţumim celor două surori frumoase de la Mili Chic handbags, Vio si Alexa. Gagici talentate,ce mai, doar uitaţi-vă la ce a ieşit din mânuţele lor iscusite,iar dacă vreţi să vedeţi mai multe modele de plicuri handmade,vă invit să intraţi aici.

Regulile concursului pot fi găsite aici,iar eu vă doresc tot norocul din lume !

Hugs !

DSCN7041

20 thoughts on “Pantaloni scurti cu talie inalta si giveaway

Baga-te-n seama !

