Dungi intr-un outfit sporty chic

Hey you there !

DSCN7370

Captain Panda speaking, adicătelea eu, da. Acel panda pufos şi grăsunel căruia îi plac prăjiturelele colorate. Probabil aţi auzit de un cutremur aseară sau ceva de genul. Totul e în regulă, eram doar eu. Căzând din pat. Dar sunt bine acum.

Sau aşa cred, doar uite despre ce vorbesc :))

Anyhoes, mie chiar îmi plac urşii panda,sunt aşa dragălaşi, mai ales când se îndoapă cu bambus. Awiieeee. Numai mie mi se pare că semăn cu un panda îmbrăcată aşa? Ei, aş vrea eu 😀

DSCN7389

DSCN7366DSCN7366facDSCN7382DSCN7396DSCN7408DSCN7409DSCN7411DSCN7387DSCN7414DSCN7405

DSCN7397Pupici alb-negri ! Şi puţin aurii 😀

DSCN7384

21 thoughts on “Dungi intr-un outfit sporty chic

Baga-te-n seama !

