Miroase a praf de stele

DSCN7546

Ar trebui să fii un strop de ploaie

Căci eşti senin ca cerul după ea

Ar trebui să fii un semn pe foaie

Căci mi-ai atins cu-nsemnătate inima.

Când eşti departe mă surprinzi cu praf de stele,

Că ăsta e mirosul tău ce mă-nconjoară

Şi-mi stinge lacrimile grele

Ce trist de pe obraz coboară.

Eu te visez mai mult decât visează soarele luna

Şi disperat aleargă după ea

Luni,ani întregi,într-una

Sperând că într-o zi o va avea.

DSCN7570DSCN7606

DSCN7510DSCN7618

DSCN7512

DSCN7558

DSCN7580DSCN7565

DSCN7573

Pantaloni AICI

Cămaşă AICI

Geantă AICI

Sneakerşi AICI

DSCN7574

DSCN7587DSCN7579

DSCN7588

DSCN7591

DSCN7596

DSCN7599

Sunt poetă,da,mă doare la bască,haha. De fapt, întotdeauna seara,când îmi fac de obicei postările, îmi vin rime in cap, ba aud o combinaţie miştoacă de cuvinte care mi se pare mie că sună bine,ba mă mai ajută pozele că cică am nu ştiu ce atitudine filozofică prin ele şi mai mimez câte un mister.

I loooove mystery. Eu şi Scooby Doo. Btw,îmi recomandaţi şi mie nişte filme şto dacă vă rog tare tare? Ce-aţi văzut lately,ce v-a impresionat. Can’t wait to hear ^^

15 thoughts on “Miroase a praf de stele

  1. Draguta poezioara ta. Imi plac rau sneakersii
    In ultimul timp m-am uitat la ultimul Transformers…la Transcendence..la The Zero Theorem..Edge of Tomorrow 😀
    pupicei :*

  2. Green Mile, Chef 2014, Eternal Sunshine, White House Down or…..PS I LOVE YOU. poate pe ultimul l-ai vazut :)…sper ca macar unul sa nu il fi vazut 😀

  3. Ai super mult talent, iar outfitul este super cute!
    Btw uite niste filme care imi plac super mult : Divergent, The book thief (asta mi-a placut la nebunie), The other woman, Enough ( e cu Jennifer Lopez si te tine su sufletul la gura pe toata durata lui ) , Now is good, LOL….

    http://nicoraulea.blogspot.ro/
    xoxo

Baga-te-n seama !

