Mix and match for early autumn

Bună copilași drăgălași !

Cum v-ați petrecut week-endul? Eu mă mândresc cu o retrospectivă a unui week-end destul de plin,începând de vineri,când am participat la Balul Curierului Zilei ( Ziarul de-o vârstă cu mine,a împlinit 20 haha 😀 ), ocazie cu care îi mulțumesc Deei de la xcentrica.ro că mi-a oferit această ocazie minunată,chiar a fost o experiență super.

Sâmbăta a continuat în aceiași manieră, am plecat dis-de-dimineață împreună cu grupul de la Zimbrul Carpatin și alte ong-uri din județul Argeș, pe Transfăgărășan ( cred că voi face o postare specială despre trip-ul nostru în scopuri eco 😀 )

Cât despre astăzi, sunt fericită că în sfârșit apare sus acolo simofever.com și sărbătoresc achievementul ăsta (că altfel nu știu cum să-i spun ) cu niște poze simpatice și o ținută pentru zilele călduroase de toamnă, cu care ne-am obișnuit zilele astea. Sper să vă placă și nu uitați de giveaway-ul activ pe pagina de facebook a blogului !
DSCN7625

DSCN7635
DSCN7653

DSCN7664DSCN7666DSCN7660

Pantaloni AICI

Bluză look-alike AICI

Pantofi AICI

DSCN7687  RSCN7737
DSCN7710
RSCN7735
DSCN7721
DSCN7722DSCN7724
DSCN7725

Pupicei !

3 thoughts on “Mix and match for early autumn

Baga-te-n seama !

