Vişine vedem la Bucureşti ?

DSCN7911

O baie cu spumă cu parfum de vişine şi vanilie m-a răsfăţat în seara asta. Simţeam că doar asta trebuie şi pot să fac acum. Mă consumă psihic schimbările dramatice,iar mutarea în Bucureşti nu mi se pare o tranziţie fericită,aşa cum am văzut că mulţi o consideră. Mi-e greu acum şi îmi va fi mai greu pe parcurs,sunt mai mult ca sigură.

Însă încerc pe cât posibil să compensez fiecare lucru cu ceva frumos. O fustă vişinie, o prăjitură cu vişine şi în încheierea zilei, o baie înmiresmată cu aromă de vişine. What’s better than that? (Rapidiştii would say să câştige şi-un meci,dar e ok oricum).

DSCN7898DSCN7885DSCN7881 DSCN7882  DSCN7888 DSCN7891  DSCN7899 DSCN7900 DSCN7904 DSCN7907DSCN7905  DSCN7911

Nu-i aşa că vă plac jambierele mele? Le-am comandat online acum câteva zile de AICI şi m-au făcut aşa fericită când au ajuns. Sunt călduroşi şi o să-i port până la epuizare toamna asta.

DSCN7924 DSCN7927 DSCN7929 RSCN7936 RSCN7937

Kisses loves ! See you @Buc.

15 thoughts on “Vişine vedem la Bucureşti ?

Baga-te-n seama !

