University Baby

DSCN7975

Frumos la facultate. Dar mai frumos e când te întorci acăsică şi iei în braţe pe toată lumea de la atâta dor. Eu una nu mai simt timpul. Trece pe lângâ mine şi eu pe lângă el. E normal,huh?! Dar atâta timp cât sunt o studentă drăguţă şi modestă, care de-abia aşteaptă ultimul seminar de vineri să plece apoi cu inima împăcată acasă, totul decurge conform planului. Timpul trece repejor, eu ajung unde trebuie,la fel, toată lumea e fericită.

Eu m-am apucat însă chiar de azi de împachetat pentru acasă. Always happens. De parcă n-ar fi marţi şi de-abia am ajuns. Dar cam aşa o calculez : luni e de treabă (mă trezesc la 6 şi toate cele,inclusiv somn pe bănci şi “morocăneală” all day. Marţi împachetez, că miercuri deja e weekend. Joi e zi liberă. Şi vineri, oh, Sfânta Vineri ! Ce naibi mai contează seminariile alea când eu în câteva ore sunt acăsică savurând un ceiuţ cald cu aromă de zmeură,în timp ce mă bălăcesc într-o baie cu spumă ?

În ţinuta de azi o ardem facultoşi, chiar dacă pozele sunt trase acasă, în faţa Curţii de Apel şi a Bibliotecii, în timp ce juma’ de oraş sau mai mult se holba la mine. This shit always happens in Piteşti, while în Bucale,am observat că oamenii n-au o treabă că te schimonoseşti tu să ieşi ok în poze. Bucureştenii sunt obişnuiţi cu specimene d-astea, parcă nu te fac să te simţi aşa uncomfortable. Just saying.

s  DSCN7979

DSCN7984 DSCN7976photo 2DSCN8019  DSCN7955DSCN7969

Şi pentru că am menţionat ceva de cum zboară timpul la mine, vă dezvălui al meu micuţ secret,care mă ajută de fiecare dată să îmi contorizez fiecare minuţel, să îl fac să conteze şi să îl exploatez la maxim. Despre ceasul meu frumos este vorba, pe care l-am comandat AICI şi de care sunt atât de entuziasmată. E perfect, merge la orice, are designul simplu şi in acelaşi timp atât de elegant. Şi am o surpriză şi pentru voi: Folosind codul “simofever” pe www.danielwellington.com aveţi o reducere de 15 % pentru orice minunăţie de pe site până pe 31 octombrie. Hope that’s good news !

photo 1 DSCN8010

Boots HERE

Bag Deichmann

Jacket Bershka

Skirt H&M ,

ambele din Jupiter City Piteşti, cărora tare le mulţumesc pentru premiul de la concursul de pe pagina lor de facebook, pe care o să găsiţi multe multe astfel de şanse frumoase de a câştiga. Aşa că daţi-le un like să fiţi la curent cu tot ce trebuie !

DSCN8022DSCN8016

 Vă kissuiesc de nu vă vedeţi !

9 thoughts on “University Baby

Baga-te-n seama !

