Prison Break

DSCN8247Monotonia e o închisoare din care imi place mereu să evadez.

E toamnă,dar soarele cald şi ultima comandă de la Oasap (care da, a ajuns cam târzior de data asta) m-au făcut să port pantalonaşi scurţi şi să don’t give a damn about it. Am armonizat un pic ţinuta cu cizmuliţele peste genunchi Kurtmann,care as well mă aşteptau cuminţele vineri când am ajuns acăsică. Sunt foarte călduroase şi comode, platforma îşi face treaba aşa cum trebuie,iar eu mă uit de sus la toată lumea, căci mare le e mirarea când mă văd aşa înaltă. Şi ce să spun, îmi place puţin :3

Gentuţa mea e indispensabilă, intră tot ce vreau să car cu mine la facultate şi nu mă mai dezlipesc de ea. Franjurii sunt peste tot sezonul ăsta şi trebuie să recunosc că îmi plac mult.

DSCN8266 DSCN8267 DSCN8271  DSCN8273

Cizme AICI

Cămaşă AICI

Pantaloni AICI

DSCN8274  DSCN8281   DSCN8288DSCN8285

Kiss !

8 thoughts on “Prison Break

Baga-te-n seama !

