Alb si negru in Centrul Vechi

DSCN8219

Ce titlu de concert fara bilet am gasit si eu.

Da,se pare că plouă din nou. Şi parcă e din ce în ce mai frig. Îmi plac momentele astea când stau pur şi simplu în pat şi găsesc prin laptop poze când era cald şi frumos afară şi mă plimbam ca în fiecare marţi. Ce-i drept, azi am luat pauza şi nu îmi place deloc. Parcă ar fi intrat mai bine alea 100 de pagini de la statistică după o plimbare prin ploaie. Sau..nu?!

Oricum ar fi, nu s-a întâmplat şi da, suspin după zile frumoase cu soare şi plimbări lungi. Chiar dacă timpul rar permite aşa ceva. Iar acum parcă şi vremea se revoltă împotriva lor. I’m gonna be around, watching the pictures and crying.

PS. Centrul vechi era mai drăguţ dacă nu era îmbuibat de atâtea cârciumi urâte. Just saying.DSCN8183

DSCN8197

Măcar am pantaloni bengoşi de la Karla.ro ( au scris despre mine aici 😀 ), teneşi cu diva de Marilyn şi zâmbetul pe buze în poze peste tot, ce naibi, sunt o optimistă convinsă .

DSCN8201 DSCN8204 DSCN8206   DSCN8214   DSCN8216   DSCN8220   DSCN8230  DSCN8232  DSCN8236

Get the look

Pantaloni AICI

Teneşi AICI

Cămaşa, Geaca şi Geanta le ştiţi probabil din celelalte postări

 

Kiss şi vă doresc ce îmi doresc şi mie : Zile cu soare !

4 thoughts on “Alb si negru in Centrul Vechi

Baga-te-n seama !

