Autumn Fever

DSCN8646

Mi-am început ziua de ieri la 6.30 cu o cafea şi cu speranţa că seară,imediat după ce termin cursurile, plec spre casă. Deja am menţionat câteva lucruri atât de anormale pentru mine : cafea?! I never do that, coffee is for the weak. Dar am cedat. Am cedat pentru că voiam să privesc lumea altfel în ziua cea mai grea a săptămânii pentru mine : cu ochii deschişi. Doar azi, că doar e zi specială. Să pleci acasă de miercuri nu e de colea (eu joi am doar sport în orar deci mi-am permis un chiul). Şi toate astea pentru că o seară înainte , un zvon devenit realitate ne prevestea că nouă,studenţilor, ni se dau libere zilele de vineri şi luni, ca urmare a exercitării votului la noi acăsică, nu pe la Bucale, că cică nu e loc de noi. Bullshit. Campanie electorală pură, nu intru în detalii, nu vreau să fiu ca toţi ceilalţi prieteni din listă postând mesaje de genul cu cât e mai dăunător un candidat faţă de celălalt (pentru că lumea noastră s-a schimbat, nu mai vorbim despre cât bine ne poate face un viitor preşendinte,ci îl căutăm pe acela care ne poate face rău mai puţin). Anyhoes, porcărie mai mare decât chestia asta n-am văzut, acum trebuie să mergem sâmbetele la recuperare. Genius rău ăla care a debitat prostia magică cu dusu’ acas’. Dar în fineee, să nu fim prăpăstioşi : vacanţă, yay ! Asta după ce aproape am adormit la un curs de statistică ce nu se mai termina şi mi-am cărat bagajele peste tot prin facultate, că da, aşa se întâmplă când vrei să o ştergi spre casă şi să nu pierzi nicio secundă în plus după terminarea cursurilor.

Am ajuns acasă relativ repede cu autocarul. Am stat în faţă cu şoferul, vorbind despre politică, sau mă rog, ascultându-l în timp ce vorbea despre politică. Încep să îl cunosc din ce în ce mai bine în fiecare săptămână. Posibil ca data viitoare să schimbăm şi numerele de telefon.

Mi-am turnat mult spumant de baie în cadă şi mi-am verificat telefonul.

Mesaj de la +07324xxx : “Mâine la 16.30 să fii la noi, aştept confirmare” ,nu vă spun încă despre ce e vorba, dar toată ideea era că eu ( în momentul acela cu multă spumă în păr) trebuia să fiu ziua următoare în Bucureşti . Deja mi se derula scenariul în cap: iar politică 1 oră şi ceva, iar nervi, iar oboseală şi timp pierdut. Lucky me ! Am dat mesaje, m-am certat cu oameni care n-aveau nicio treabă cu asta şi fix când mă obişnuisem şi eu cu ideea că da, de-abia am venit acasă, dar mâine plec iară la Bucureşti, mesajul salvator ajunge la mine: “Amânăm pentru marţi” . Daaa, viaţa mea avea sens din nou, ziua aproape terminată, era mai bună,l-aş fi strâns în braţe chiar şi pe şoferul autocarului, dar nu, am pus capul pe pernă şi am adormit fericită, cu un zâmbet larg pe faţă..

DSCN8658DSCN8655DSCN8654DSCN8653DSCN8650DSCN8649DSCN8651DSCN8646DSCN8627            DSCN8628

Pozele de mai sus le-am făcut la începutul săptămânii,la insistenţele mele că vreau poze în frunze. Şi poze in frunze am primit. Toată lumea fericită. Chiar si leul de pe hanorac toarce duios. Asta am purtat:

  Bluză OASAP, Geacă Sheinside,Ghetuţe AmiClubWear,Fustă Tally Weijl.

5 thoughts on “Autumn Fever

  1. si eu astept bluza asta!! acum abia o astept, cand vad ce frumos vine pe corp ❤
    superbe pozele ❤ eu inca n-am gasit un locusor cu multe frunze sa fac si eu poze frumi pentru blog 😦

Baga-te-n seama !

