Indiana Jones Reloaded

DSCN8767

Dar ce avem noi aici?

O zi de luni care tocmai s-a terminat şi o săptămâna care se pare că a început nespus de bine: zăpadă, vânt şi frig. Dar treaba asta n-o deranjează pe Simo,căci Simo şi-a luat pălărie de Indiana Jones şi pe lângă faptul că am primit saluturi numai cu “Săru-mâna” azi( de parcă nu-mi ajungea destul gândul că am făcut 20 şi sunt o băbuţă), mie mi-a fost călduţ şi drăguţ la căpşor.

Nici nu mai zic de fularul meu tub preferat care e pufos şi mă alintă mereu cu atingerea lui, mi-a fost de mare ajutor azi, alături de cizmele negre peste genunchi care îmi plac atât de mult încât aş şi dormi cu ele :))

Vă las linkuri mai jos către toate.

DSCN8761

DSCN8770DSCN8781  DSCN8754

Pălărie Oasap

Fustă Oasap

Palton Oasap

Cizme Kurtmann

Fular & Geantă C&A

DSCN8771

Kiss !

5 thoughts on “Indiana Jones Reloaded

Baga-te-n seama !

