Jingle Bell, Winter Hell

DSCN8792

Well, se pare că toţi oamenii ăştia (printre care şi eu) care s-au rugat în acelaşi timp pentru o iarnă cu zăpadă, au un câştig de cauză zilele astea, pentru că nici nu a început bine sezonul rece (calendaristic), că omătul rece a şi început să cadă nerăbdător şi nemilos din cerul prea greu pentru el. Ei bine, momentan nu-mi dau seama exact dacă afară ninge sau plouă, dacă e doar lapoviţă sau burniţă sau orice alt fenomen meteorologic din-asta care îmi face părul să se încreţească instant ca supa. Nu-mi place nici nămolul(elegant, mocirla) care se formează pe străzi, trotuare după o astfel de manifestare a naturii (mai ales dacă sunt încălţată şi cu nişte botine al naibi de incompatibile cu zăpada murdaro-topită). Dar la ce m-oi fi gândit eu dimineaţă când am plecat? Oare că o să păşesc pe un nor pufos şi alb, exact ca în poze? Da,cred că asta era.

Potecuţa pe care m-am pozat era super accesibilă unei plimbări romantice şi drăguţe prin omătul proaspăt. M-a făcut să sper la cantitatea aia mare de zăpadă care trebuie să cadă pentru a fi toate străzile aşa şi poate mulţi mă veţi urî că sper la asta (inclusiv eu), dar “Ah,ce fain ar fi !” .

Abia aştept să merg acasă în weekend. Mă grăbesc să împodobesc bradul, să văd luminiţele de Crăciun din Piteşti şi Mioveni, căci aseară, când au fost aprinse pentru prima dată, eram deja pe drum spre Bucureşti. Am sperat că o să le văd pe cele de aici, dar nu e nimic spectaculos nici măcar la Unirii. E cam strigător la cer, dar se întâmplă.

Dacă le-aţi găsit voi, let me know, eu încă le caut.

DSCN8787DSCN8783 DSCN8785DSCN8796 DSCN8786   DSCN8790DSCN8797 DSCN8791  DSCN8793   DSCN8799 DSCN8800DSCN8789

Palton Sheinside , Pălărie Oasap , Geantă C&A , Botine Deichmann

Voi când împodobiţi bradul?

Kiss, S.

One thought on “Jingle Bell, Winter Hell

Baga-te-n seama !

