Doza de Boho Chic din Sesiune

IMG_7078E cu siguranţă una din dimineţile alea când optimismul îţi inundă gândurile,soarele umple cerul cu razele lui calde şi geamurile rezistă cu greu de la atâta lumină şi strălucire din ambele părţi. Adică uită-te la tine, zâmbetul ăla ar face concurenţă şi celor mai călduroase zile de vară, care, să îţi spun un secret, sunt atât de aproape..

E început de februarie, o lună de tranziţie, cum îmi place mie să o numesc. Anotimpic, e iarnă , dar ferestristic soarele mă orbeşte; însă nu am de gând să-i sting strălucirea trăgând draperia. E prea frumoasa atmosfera asta şi momentan sunt cuprinsă de calm, chiar dacă în mai puţin de 2 zile am iar examen(ultimul, economie,toceală,fix ce urăsc mai tare pe lumea asta), dar nici măcar gândul ăsta nu strică armonia.

Want to change the world? Start changing yourself !

De ce spun asta? Pentru că dacă eşti în armonie cu tine şi accepţi toate situaţiile cu calm, asta vei primi în schimb: bunăstare. E simo-ştinţifico-fevero-dovedit . Lumea se schimbă când îţi impui să fii fericit.

IMG_7081   pisi7pisici3Dress HERE

Hat HERE

GLASSES HERE

BOOTS New Lookpisicipisi8 xBSKJADAIMG_7138Trebuie să vă spun neapărat că cizmele astea de mai sus ⇑ le-am luat din Carrefour într-o seară plictisitoare, de la reduceri, că DA, sunt reduceri peste tot. Pe talpă scrie New Look şi am dat doar 35 lei pe ele, iuhu. Îmi plac mult inseţiile aurii de pe <<cioc şi toc>> şi că se potrivesc cu rochiţo-iia pe care mi-o comandasem de pe Oasap. Mi-am luat şi geanta franjurată,pălăria şi ochelarii aaand c’est moi : une boheme fille !

Ah, şi să nu uit de buzucile mele care pentru prima dată au purtat marsala-burgundy-vişiniu, momentan doar în creion, ulterior într-un ruj pe care sper să-l găsesc în aceeaşi nuanţă. Any help ?

Marsala Kisses ! Muah!

IMG_7081

18 thoughts on “Doza de Boho Chic din Sesiune

  1. super tinuta!
    Cand am vazut poza de profil pe fb intitial nu am crezut ca esti tu :)) Ochelarii sunt cool rau!kisses

Baga-te-n seama !

