Mesaj pentru el

IMG_7172

  IMG_7158 IMG_7162IMG_7159

My dress can be found on Sheinside here

My lovely white bunny faux fur can be found on Oasap here

IMG_7167 IMG_7170    IMG_7182IMG_7178  IMG_7203

Cum as putea sa incep postarea asta decat cu acelasi cliseu “Cat de repede trece timpul..” ? Pare ca a trecut atat de repede, desi fiecare moment a ramas undeva acolo in amintire si in fotografii. Pentru ca da, chiar daca ieri mi-ai spus ca mie imi place la nebunie sa imortalizez momentul in timp ce tu vrei doar sa il traiesti , eu fac tot ca mine.

Poate ca asta e ce ne-a tinut aproape, nu ne-am putut plictisi unul de celalalt atata timp cat nu ne-am ascuns dupa fapte si vorbe spuse doar de dragul celuilalt. Acum 731 de zile tot ce aveam in comun era liceul la care mergeam. Acum, nu-l mai avem nici pe ala. Am fost si suntem noi insine, cu bune si cu rele. Si cum iti place tie sa spui, si relele sunt bune: te fac sa realizezi exact cat de norocos esti cand esti fericit.

Tu esti mereu fericit si te iubesc pentru asta: ma inveti si pe mine sa fiu..

IMG_7218

13 thoughts on “Mesaj pentru el

  1. La multi ani fericiti! ❤ noi ne luptam de 10 ani :)), dar de 5 jumatate suntem nedespartiti
    Tinuta este super, rujul minunat si se vede ca esti fericita!
    Pupici

  2. Foarte frumos scris!! Iar tinuta e superba!! Perfecta pentru un astfel de moment!
    Si ca sa iti raspund la intrebarea de pe Chicisimo, da sunt din Pitesti! 😉
    Cu drag, Fashionbyladym.blogspot.com

Baga-te-n seama !

