Black&Gold for Women’s Day

7

La o zi dupa Ziua Mamei, Ziua Femeii,Ziua Doamnelor scriu ascultand pe repeat melodia asta. Am ajuns la camin de putin timp si probabil drumul de pe autostrada strabatut in mijlocul zilei de luni, cu soarele batand cald in geamurile masinii, mi-a dat starea  asta primavaratica si mi-a intiparit melodia in minte.

Cert e ca e frumos afara de cateva zile incoace si asta nu face decat sa ma bucure. Am inceput de ieri cu plimbarile lungi,am mancat pizza facuta de mami in casa si am jucat whist in familie(imi place jocul asta,imi aduce aminte de copilarie). Florile sunt peste tot,iar parfumul lor e alta dovada ca totul renaste si revine la viata in anotimpul asta.

Daca ati vazut pozele de pe pagina mea de facebook, stiti ca am o fusta noua. Noua in sensul ca n-am mai purtat asa ceva vreodata. De obicei, fustele mele nu trec de jumatatea piciorului de la genunchi in sus, iar fusta asta,sa insemne ea oare maturizare? In niciun caz ! Probabil cand am comandat-o de pe Dressin am vrut sa ma simt o lady. Si cand mai bine asta daca nu de Ziua Femeii.  Sper ca mi-a iesit,pentru ca eu asa m-am simtit 😀

1  3. 84.  6 5 2

Skirt-Dressin; Hat-Oasap;Clutch-H&m;Necklace-Oasap

6 thoughts on “Black&Gold for Women’s Day

Baga-te-n seama !

