Ma BUCUR(ca)ESTI

1IMG_7447

Sunt indiferenta zilelor de luni,nu ma sperie,nu le urasc, iar asta e una din diminetile acceptabile. M-am trezit cu gandul la primavara,destul de tarziu in comparatie cu o dimineata obisnuita,mi-am turnat lapte si cereale in bolul meu colorat si m-am aruncat in pat langa laptop,dand play unui episod din 2 and a  1/2 men. Am ajuns la sezonul 9 si sper ca saptamana asta sa-l termin :)) What can go wrong today? Tind sa cred ca nimic, am vazut ca suntem 7000 pe facebook si e din ce in ce mai bine, thankieees 😀

Drept multumire vreau sa va arat niste poze din parcul meu frumos de peste strada. Cand am ajuns in cartierul asta prima data am fost destul de trista pentru ca,mi se parea mie, ca sunt la capatul pamantului, dar de fapt nu e chiar asa. Scot un timp record pana la facultate, iar privelistile si imprejurimile sunt deosebite. Parcul Lacul Tei e una dintre ele si de fiecare data cand vin aici imi limpezesc gandurile si adun forte proaspete.

1IMG_7468  1IMG_74181IMG_74261IMG_74151IMG_74341IMG_74541IMG_7452IMG_7477

Blouse-Dressin; Jacket-Sheinside; Bag-Adona.ro; Sneakers-OAsap

One thought on “Ma BUCUR(ca)ESTI

Baga-te-n seama !

