Review EOS lip balm & hand lotion

1

Azi vorbim despre eos si despre lucruri bune care se intampla fara ca macar sa le astepti. Am auzit/vazut pentru prima data care e treaba despre eos pe weheartit: niste bulinute dragalase si frumos colorate, care de fapt ascundeau in interiorul lor bombastic si bombat 7g de produs 100% natural, 95% organic , dar ca toate treburile de pe weheartit de altfel, era al naibi de greu de ajuns la ele. Chestiile magice se gaseau doar in America, asa ca am renuntat la lupta de a intra in posesia unui astfel de balsam de buze mai repede decat mi-as fi dat seama.

IMG_7601

Poate m-am luat cu vorba si nu v-am spus de la ce vine eos (poate stii deja,domnisoara guru,nu ma certa,dar e datoria mea sa mentionez) , Evolution Of Smooth. Si O,Doamne, folosind chestiile astea,pe bune, chiar simti evolutia moliciunii :)) Si acum vorbesc atat despre buze,cat si despre maini,caci am balsamul de buze si crema de maini de 2 zile si aproape au devenit indispensabile.

4

In sezonul rece sau cand vantul mi-e cel mai mare dusman, mainile mele sufera mai mult decat ar trebui si cu greu le gasesc alinarea. Ce-i drept, am cautat mereu leacul in ceva natural, iar crema de galbenele era cam nelipsita din geanta mea. Bineinteles ca dezavantajele legate de aspectul uleios si mirosul nu neaparat placut ma fac acum sa cred ca sunt cea mai norocoasa ca mainile mele sunt fine din nou datorita cremei Berry Blossom. Miroase genial si persista cateva ore bune.

3

Cat despre balsamul de buze, am ales Summer Fruits (capsune,afine si piersici) din cele 8 variante posibile. Poate e ciudat sa spun asta, dar vai ce gust bun aroma intensa si persistenta are ! Dupa 2 zile de folosire, am buze de bebe, moi si catifelate si rujul se aseaza acum mult mai bine pe ele. Imi place mult si forma practica a balsamului, desi nu mai mentionez cu cata grija il inchid ca sa nu-l stric, pentru ca da, o mama are grija de oul ei !

2

Brand : eos – evolution of smooth

Nume : eos lip balm

Preț : 30 – 36 lei (4$ în America)

Cantitate : 7 gr

Disponibil în 8 arome

Made in : USA

l-am gasit pe : beauty-escape

5

Brand : eos – evolution of smooth

Nume : eos HANd lotion

Preț : 25 – 30 lei

Cantitate : 45 gr

Disponibil în 3 arome

Made in : USA

am gasit-o pe : beauty-escape

Cum am ajuns eu dupa atata timp in care-mi pierdusem speranta sa ajung la eosuri si ele la mine? Aici as putea spune ca a intervenit o farama de noroc, caci s-a intamplat sa cunosc fix pe cineva care se ocupa cu furnizarea lor in Romania. Si cand spun noroc nu ma refer doar la mine, caci cateva dintre voi vor avea ocazia sa castige oua de Paste. Mai mult nu spun, trebuie sa reveniti luni, cand veti avea vesti proaspete despre surpriza care vi se pregateste.

6

Merry Weekend ! (sau ce a mai ramas din el)

4 thoughts on “Review EOS lip balm & hand lotion

  1. uuh, vreau si eu crema de maini de la eos!! :)) am doar un lip balm cu menta, miroase super, dar nu mi se pare ca face cine stie ce la hidratare…si multe persoane au mai zis asta

Baga-te-n seama !

