Review Ruj Astor Soft Sensation Lipcolor Butter

Hello girls !

N-am mai scris de mult,dar iata-ma din nou la birou,in fata laptopului,cu camera de fotografiat langa,cu un bujor frumos care pompeaza un parfum asa fain de aproape ca umple toata camera si cu 2 rujuri( care de fapt sunt lip butter- dar na, pentru mine tot ce se da pe buze e ruj clar), despre care vreau sa va povestesc.

Eu sunt genul de fata care on a daily basis poarta doar si doar nude pe buze, un pic sidef, poate roz, dar in sensul deloc tipator pentru ca daca imi pun ceva intr-o culoare tare,rosu,burgundy de exemplu, mi se pare ca se uita toata lumea lung la mine si ca atrag prea multa atentie(in sensul negativ,cred eu).

Dar da,cateodata am problemele mele la caput si ma apuca doritul si cumparatul de rujuri roz tipator,portocaliuri,de-astea.

Ce sa faci? Trebuie.

IMG_8185

Insa in goana mea dupa maglavaisuri, am dat peste niste unt de buze de la Astor, care m-a incantat maxim. Si aici vorbesc despre culoare, pentru ca subsemnata isi dorea tipaturi din-astea de roz ca cea mai mare pitipoanca. Le-am cumparat, PE AMANDOUA! ca se termina pamantul daca nu-mi luam si eu ruj roz si portocaliu. Plus ca am vazut-o pe Heidi Klum ce fabuloasa era in clipul de promovare, cum incerca ea toate culorile si ii statea bine.

“Astor Soft Sensation Lipcolor Butter is my quick and easy way to perfectly polished lips. I love how the slanted tip gives the precision of a liner for lip definition. And because the color melts onto lips, I can achieve a brilliantly even finish every time.”

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter este trucul meu rapid si usor pentru a obtine un look perfect al buzelor. Imi place la nebunie cum varful usor ascutit ofera precizia unui creion de buze, ceea ce ma ajuta foarte mult in definirea lor. Si deoarece culoarea aproape ca se topeste pe buze,am parte de un efect mat si un finish perfect de fiecare data.” , spune ea , facandu-ma pe mine sa-mi para si mai rau ca am doua dragutenii din-astea pe care nu le pot folosi.

Pacat mare de culoare, maaare. Inca regret si suspin.

Daca-mi alegeam si eu o culoare mai normala,as fi fost super multumita de produs. Ei il descriu pe site ca unt de buze colorat pentru confort incredibil si luciu stralucitor. Ofera culoarea intensa a unui ruj,hidratarea unui balsam de buze, stralucirea unui luciu de buze,are grija de buzele uscate si e foarte usor de folosit.

As mai adauga ca are si un gust miros delicios si de obicei ma uit si la asta neaparat atunci cand imi cumpar ceva pentru buze.

IMG_8184

Exista 13 nuante pe care le puteti vedea si voi aici, in cazul meu, de evitat nuantele Pretty Poppy[005], cel portocaliu si Pink Lady [010], cel roz, in cazul vostru, nu stiu, eu zic ca merita incercate din motivele mai sus mentionate. Eu vreau sa imi cumpar neaparat Loved Up si Caramel Envy, sunt fix ce-mi trebuie mie,nude-uri,rozuri,frumusenii ^_^ si daca miros tot la fel, de-abia le astept.

Baga-te-n seama !

