Rochia perfecta pentru vara

Probabil cea mai minunata rochie a mea (sau cel putin asa o consider acum), pe ea v-o prezint azi. Am ezitat putin sa o cumpar, nu stiu de ce (poate pentru ca mai am 2 cel putin la fel), dar da, n-am rezistat si dupa cateva framantari de sine de genul  “ce port azi? de ce n-am luat-o? acum aveam cu ce sa ma imbrac” , am sarit in masina si am fugit din nou la magazin.

Acum e a mea si n-as da-o pe nimic, mai ales in zilele astea caniculare in care mi se pare perfecta. Printul e genial, verdele se imbina perfect cu rozul asta dulce, dar mai ales cu ceasul meu din lemn, care e atat de usor si aproape ca uit mereu ca il am la mana.

Cei mai comozi tenesi ii am in picioare si sunt gata sa sar de colo colo ca un copilas.

Rochia e H&M, ceasul Jord Wood Watch, iar tenisii ii gasiti aici.

Happy happy joy joy, have a nice day dears !

32  5 8IMG_8767 20  1

One thought on “Rochia perfecta pentru vara

Baga-te-n seama !

