Salopeta de vara albastru royal

Pentru ca mi-e dor de mare si pentru ca-mi place la nebunie cum vine culoarea asta pe pielea bronzata. Pentru ca n-am fost la Summer Well,desi singur asta as fi purtat intr-una din zile. Pentru ca e albastru royal si nimic mai mult.

Da,am dat de salopeta asta prin dulap ieri cand imi cautam ceva de pus pe mine pentru o plimbare in parc si a venit la fix. Sincer,habar n-am de unde e sau cand am cumparat-o,iar ce scrie pe eticheta nu ma ajuta deloc. In schimb, stiu ca sandalele astea minunate le-am luat din H&M la inceputul verii cu 30 lei si isi fac treaba deosebit de bine, sunt basic,usor de incaltat si purtat. Tot basic mi se pare si geanta,caci de cand am luat-o (IDM,Bucuresti) o port non-stop,aproape ca dorm cu ea pe post de perna. Silly me.

Note to self: Nu mai iesi la poze seara.

IMG_9591  IMG_9687IMG_9599

IMG_9567IMG_9702IMG_9676 IMG_9675 IMG_9601IMG_9699

5 thoughts on “Salopeta de vara albastru royal

Baga-te-n seama !

