Combinatia alb-negru intr-o tinuta de vara

In tinuta de azi ma vad plecand undeva departe,iar asta se datoreaza oarecum gentii,care e super mare si incapatoare, palariei, care ma duce cu gandul inapoi la mare (de unde am si luat-o) , dar nu in ultimul rand, aspectului total relaxat,dat de tenesii mei preferati. Imi place cum contrasteaza albul pe pielea bronzata si probabil de-asta abuzez de el zilele astea.

Din pacate n-am plecat nicaieri departe dupa ce am facut pozele ieri,insa am fost la film, am vazut The Gift (poate ati aflat asta deja de pe Instagram),care pe Imdb se recomanda Thriller,Mystery,desi multa lume mi-a zis ca e Horror. Nu e chiar asa, e putin mindfuck,dubios, dar worth seeing.

Enjoy the pics!

1 32  4 675   98

Camasa Oasap

Geanta Adona

Tenesi IanisMagazin

Ceas Daniel Wellington

Pantaloni&Palarie Random

4 thoughts on “Combinatia alb-negru intr-o tinuta de vara

Baga-te-n seama !

