Cum sa iti albesti dintii acasa?

Domnule Castor, cum de ai dintii asa de albi?

Ei bine,castorul are si el secretele lui,iar eu am furat unul din ele. Se cheama Smile Brilliant si e un procedeu pe care vreau sa vi-l prezint si voua astazi. Ce-i drept, il folosesc de ceva timp,dar nu intensiv,ci cu pauze pentru ca asa mi se pare mie ca lucreaza mai bine cu dintii mei,care au o oarecare sensibilitate. Dar despre asta vom vorbi la timpul potivit,dupa ce va expun pasii pe care i-am urmat pentru a intra in posesia kitului complet de albire.

Pasul 1

Am plasat comanda pe site, unde am aflat totul despre acest kit, de la cum se foloseste,la rezultate. Si ghiciti ce, mi-a placut la nebunie si abia asteptam sa-l incerc si eu.

IMG_9889

Pasul 2

Dupa aproximativ  2 saptamani de la plasarea comenzii, kitul continand seringile cu gel si pasta pentru crearea mulajelor ma asteptau la posta. Tot ce a trebuit sa fac apoi, a fost sa ajung acasa si sa ma apuc sa ma joc.

IMG_9891

Pasul 3

Da, m-am jucat, pentru ca a trebuit sa amestec 2 pastute, pe care le-am asemanat cu plastilina, sa asez frumos rezultatul pe un suport si apoi sa musc din el,pentru a lua forma dintilor mei. Dupa cateva ore, plastilina s-a intarit si am introdus cele doua suporturi(dintii de sus si dintii de jos) in plicul special,pe care tot ei mi l-au trimis si l-am pus la posta. Procedeul asta mai costa intre 10-20 lei, dar merita. Really!

teeth-whitening-impressions-step1

Pasul 4

Dupa alte 3 saptamani(pentru ca da, coletelul a trebuit sa se duca si sa se intoarca din America,lucky him!) am primit mulajele din plastic,perfect compatibile cu dintii mei, pe care le-am umplut cu nerabdare cu gel de albire si le-am aplicat pentru 15 minute ( cu timpul, am mai marit durata, dar niciodata cat sa simt disconfort. Mulajele cu gel pot fi tinute si pana la 3 ore, dar nu recomand asta). De retinut ca mi-am periat bine dintii atat inainte,cat si dupa aplicarea gelului.

IMG_9899

Pasul 5

7

Am zambit !

Si am vazut efectul chiar si dupa prima aplicare. Am continuat apoi tratamentul la 1-2 zile timp de 2 saptamani si am ajuns la rezultatul de astazi. Acum mai am inca 2 seringi de gel (din totalul de 3 primite),pe care planuiesc sa le folosesc la ocazii speciale sau cand simt ca am nevoie de un nou tratament.

*

In concluzie, 5 pasi simpli si acum zambesc briliant,haha.

V-am spus la inceput ca imi simteam adesea dintii putin sensibili dupa aplicare, dar trebuie sa mentionez ca acest kit contine si gel de desensibilizare,care se aplica identic inainte de aplicarea propriu-zisa a gelului de albire, insa eu nu l-am folosit pana acum. Am rezistat foarte bine si fara,asa cum am mai spus, luand pauza de 1 zi-2 intre aplicari.

Dupa parerea mea, e un lucru care isi merita banii.

Baga-te-n seama !

