Sandalele cu platforma inalta | Trip to Valcea

Am fost la Valcea acum doua zile, ocazie perfecta sa trag ceva lejer pe mine si sa-mi etalez sandalele cu talpa grooooasa. Imi place ca fiecare tinuta simpla sa aiba un element iesit din comun, iar sandalele astea sunt acel acel ceva. Sunt aceasta Andreea Balan, care nu-si poate lasa deoparte amintirile din anii 2000. Sau sandalele.

Tricoul l-am luat din Pepco mai mult pe gratis, traiasca familia lor, am dat 10 lei pe el, dar mi-au placut nebuniile alea colorate de pe el. Si in ultima instanta, in caz ca n-ati vazut, m-am tatuaaat.

De fapt, mi-am facut singura flash tatoos si daca va intereseaza, va pot arata si cum intr-o postare urmatoare. Just let me know 😀

8  2 3 4 5 6 71

One thought on “Sandalele cu platforma inalta | Trip to Valcea

Baga-te-n seama !

