Late Summer Outfit: Fusta maxi & Crop Top

Alb si negru din nou? De parca nu va asteptati la asta deja. Macar astazi am iesit putin din tipar datorita gentii. Abia a ajuns si am inclus-o automat intr-o sedinta foto. O asteptam,sincer, pentru ca aveam tinuta asta in cap de ceva vreme, dar asteptam pata de culoare perfecta. Si iat-o, gentuta Bella de pe Luna Style, pe care va las singure sa aflati cat am dat aici. Suna wow,nu? Merita sa o cumperi in toate culorile si sincera sa fiu, cea roz imi face cu ochiul asa dulce incat mi-e prea greu sa o refuz.

Revenind la tinuta mea, n-o sa credeti niciodata de unde am fusta. Ei bine, se pare ca garderoba bunicii mele e demna de o adevarata fashionista, desi nu a mai purtat-o de prea mult timp. Insa stiti doar cat imi place “sa reciclez” chestii, asa ca fusta asta a ajuns la casa sufletului, iar imprimeul cu fluturi mi se pare desprins parca din povestile pe care mi le spunea cu glas duios cand eram mica. Probabil de-asta imi place atat de mult, are valoare sentimentala.

Evident ca odata cu o fusta maxi, vine dorinta “vreau sa se vada si un pic de piele totusi”, asa ca al meu crop top a sarit din sifonier la fix in mainile mele. Sandale comode si ochelari and we’re ready to go!23

65Β  41

Detalii despre tinuta

Fusta vintage
Crop Top Oasap
Geanta Luna Style
Sandale H&M
Ochelari Random
8 thoughts on “Late Summer Outfit: Fusta maxi & Crop Top

Baga-te-n seama !

