Cum sa transformi o tinuta casual in una de party?

Se apropie data uneia dintre cele mai importante conferinte social-media, Webstock 2015. Va mai aduceti aminte ce v-am povestit anul trecut? Daca nu, puteti revedea aici.
Data este 2 octombrie, locul, JW Marriot Bucuresti, participarea la gala e gratuita si puteti cere o invitatie aici.
Eu una de-abia astept conferintele, dupa cum v-am spus si anul trecut, a fost super fun si educativ Webstock-ul.
 *
Revenind la treburile noastre fashionistice de pe blog, va arat o rochita super faina, pe care am luat-o dintr-un Shop My Closet. Este H&M si probabil ati vazut ca mai am cel putin 2 modelul asta, dar imprimeul mi s-a parut divin: floricele roz si leopard gri, irezistibil.
Nu o port mereu cu tocuri de 15 ca in poze, nu ma intelegeti gresit, merge perfect cu slipons,tenesi sau sandale joase, insa mi s-a parut o abordare demna de un shooting pe blog. Plus ca tranzitia se poate face super rapid la o astfel de rochita: cu niste tenesi albi si parul prins intr-o coada lejera, ai o tinuta sporty-chic, casual, perfecta pentru o plimbare in parc, iar daca adaugam o pereche de sandale inalte si un ruj mai indraznet, avem deja o tinuta pentru un eveniment mai special, un party pe timp de zi.
Enjoy!
 2 31  5 64
One thought on “Cum sa transformi o tinuta casual in una de party?

Baga-te-n seama !

