O fusta alba salveaza ultimele zile de vara

Mi-e cald ! Se pare ca ultima zi de vara intra in pielea personajului pe bune si s-ar putea chiar si inceputul de toamna sa ne aduca temperaturi ridicate. Cu atat mai bine, cred ca maine o sa-mi iau un voucher din-asta si voi sarbatori la soare.

Ieri am dat o fuga la Bucuresti si am tras cateva poze in Le Parque Izvor, ocazie cu care va pot arata ceasul meu nou. Voiam ceva gen Michael Kors-curea aurie-metalica on a budget, asa ca am ajuns pe site-ul asta si dintre toate de acolo l-am ales pana la urma pe cel pe care il veti vedea mai jos. Mi se pare ca vine perfect alaturi de geanta mea rosie Bella cu detalii aurii, iar fusta alba de blugi mi se pare esentiala in ultimele zile caniculare de care ne mai putem bucura zilele astea. Sa nu mai spun si de tranzitia dintre anotimpuri cu care o astfel de fusta ne poate fi de un real folos. Dar despre asta vom vorbi intr-o postare urmatoare 🙂

24671 3

Detalii despre tinuta

Fusta H&M
Camasa Random
Sandale H&M
Geanta Luna Style
Ceas ceasuri-dama-ieftine.ro
6 thoughts on “O fusta alba salveaza ultimele zile de vara

  1. Foarte frumoasa locatia, Imi place ceasul, este pe gustul meu, iti sta bine in aceasta tinuta, si ai mare dreptate acest tip de fusta este perfecta pentru zilele toride de vara.

Baga-te-n seama !

