Review Body Mist Victoria’s Secret Love Spell

Buna fetelor !

Weekendul bate la usa, insa nu stiu cata fericire va aduce asta catorva dintre voi, care mai aveti doar cateva zile pana incepe scoala. Da, imi pare rau ca aduc asta in discutie, dar noi discutam aici orice, nu-i asa? Plus de asta, astazi ma revansez cu ceva dulce si bun. Poate va ganditi la o prajitura cu cirese sau o inghetata de piersica, dar nu, nu ati ghicit.

E vorba despre Body Mistul de la Victoria’s Secret Love Spell. Pe scurt, e acea prajitura cu cirese cu glazura de inghetata de piersici dulci. Da, asa simt eu acest spray de corp racoritor si fresh pe piele.

Insa pana sa aflu despre aceste produse, vedeam intruna poze pe Weheartit cu sticlutele frumos colorate in pasteluri de la Victoria’s Secret si parca imi si imaginam ce miros interesant puteau sa aiba. Cand am auzit ca se gasesc si in Romania nu am mai stat pe ganduri, am zis ca trebuie neaparat sa detin si eu macar unul, dar cu greu am putut sa ma hotarasc pe care sa il aleg.

Sunt peste 22 de arome diferite: Aqua Kiss, Pure Seduction, Amber Romance, Love Spell, Endless Love, Strawberries & Champagne, Total Attraction, Passion Struck, Love Addict, Lost in fantasy, Pear Glace, Vanilla Lace, Be Seduced, Sheer Love, Secret Charm, Forever Pink, Mango Temptation, Sensual Blush, Such a Flirt, True Escape, Midnight Mimosa, Forever Blushing.

Stiu, sunt multe. Mi-a fost extrem de greu sa aleg, insa dupa lupte seculare am ramas intre doua: Love Spell si Strawberries & Champagne. Si dupa cum v-ati dat seama, l-am ales pe Love Spell. Pur si simplu,fara motiv. Dar la cat de bine miroase acesta, o sa-l comand si pe celalalt curand.

IMG_1429

Descriere oficiala:

Noua formula de la Victoria’s Secret imbunatatita cu Aloe Vera si Musetel.

Spray de corp Victoria’s Secret din colectia Secret Garden, aroma Love Spell – 250 ml.

Reimprospateaza pielea, contine Aloe Vera si Musetel pentru calmarea zonelor iritate si lasa pielea parfumata si hidratata.

Lasa-ti corpul invaluit in arome de piersica si flori de cirese, simtind pasiunea insulelor tropicale.

Aromele senzuale ale paradisului iti vor resuscita simturile lasand o senzatie de proaspat si catifelat.

Ce cred eu despre el?

 Imi place mult ambalajul, sticluta are un aspect placut. Persista ca un parfum si vine intr-o cantitate generoasa de 250 ml, ceea ce e foarte imbucurator. E racoritor, iar eu il aplic mereu dupa dus sau baie pe tot corpul. Te simti super sexy purtandu-l. Am primit adesea remarci despre parfumul pe care il folosesc, desi nu e un parfum propriu-zis. Este un spray de corp mai special, cum imi place mie sa-i spun. Si nu mai mentionez ca l-am folosit de cateva ori bune si sticluta parca inca este intacta.

IMG_1440

In concluzie, merita sa-l incercati si voi.

Si cum am tinut suspansul pana la final, vreau sa va spun si de unde l-am comandat eu si cat am dat pe el. Ei bine, sigur veti ramane surprinse de pret, caci pe Aoro, acest spray de corp Victoria’s Secret Love Spell este doar 36 lei. Suna bine, nu-i asa?

Spor la Shopping, fetelor si Weekend placut !

Baga-te-n seama !

