Review sampon uscat Batiste Cherry

Toata blogosfera ridica in slavi acest sampon uscat, am auzit atatea de bine despre el, asadar mi-am dorit sa-l incerc si eu. Cu atat mai mult, acum o saptamana, trecand pe langa o farmacie Sensiblu, am vazut ca au promotie la el, de la 30 lei era redus la 15 lei pentru 200 ml. Daca vreti sa vi-l luati, poate il mai gasiti la pretul asta, dar ascutati-ma cititi-ma si pe mine in continuare ca am cate ceva, important spun eu, de zis.

Aveau aproape toate sortimentele, clasic, blush, cherry si asa mai departe, dar evident, mi-a placut cum arata tubul de la cel Cherry si n-am mai stat pe ganduri. Insa cred ca a fost cea mai proasta alegere a mea ever, pentru ca detest mirosul. E foarte tare si fortat, pe scurt, nu-mi place deloc, deci nu va recomand versiunea asta. Sunt sigura ca cel clasic ar fi fost cel mai potrivit pentru ca nu are niciun miros si isi face treaba la fel de bine ca celelalte.

IMG_1412

Pe cel Cherry, cumparat de mine, l-am folosit de vreo 2 ori pana acum ca sa-mi reimprospatez “coafura” intre spalari si in privinta asta e cu adevarat foarte bun. Nu lasa parul foarte incarcat, ci din contra, cu mult volum si aranjat. Spun asta pentru ca am mai incercat si alte sampoane uscate no-name si comparativ cu ele, folosit corect, Batiste nu lasa pulbere alba in exces pe par si diminueaza semnificativ aspectul de ingrasare a parului. Stiu ca la aplicarea primului meu sampon uscat folosit, ma tot pieptanam si bagam mainile in par tocmai pentru a diminua excesul de produs alb din par, incat parul se ingrasa imediat si faceam toata treaba degeaba. Lucrul asta nu mi s-a intamplat cu Batiste, pulberea neutralizeaza grasimea in cateva secunde de la aplicare si parul ramane curat si stralucitor.

Spuneam mai devreme ceva despre aplicarea corecta a unui sampon uscat.

Cum il aplic eu?

IMG_0982

  1. Imi sectionez parul prin carari micute si pulverizez produsul pe par de la aproximativ 30 cm
  2. Masez cu degetele si scutur parul
  3. Imi aranjez parul ca de obicei

Vreau sa incerc si alta versiune, poate mirosul imi va placea mai mult si voi fi cu mult mai multumita. Iar voi, daca vreti sa vi-l luati, merita, insa incercati sa vedeti daca va place mirosul inainte de a-l cumpara pentru ca am citit si alte reviewuri si asta chiar pare sa fie o problema la Batiste.

PS. Nu e testat pe animale ^_^

 IMG_1414Cherry Kisses!

2 thoughts on “Review sampon uscat Batiste Cherry

Baga-te-n seama !

