Back2HighSchool Tinuta #1

Asta as purta eu in prima zi de scoala. Sarafanul de blugi chiar mi se pare o alegere potrivita pentru sezonul asta, airmaxurile aduc un plus de comfort si lejeritate tinutei, iar geanta e atat cat trebuie, pentru ca da, am zis prima zi de scoala, deci nu e nevoie de ceva mai mare.

Am vrut sa fac si eu seria Back2School pentru ca am vazut ca e pe val zilele astea. Cea de astazi e varianta Back2Highschool, iar saptamana viitoare va promit si o versiune pentru College. Deci, daca sunteti studente, stati pe aproape si promit ca va voi inspira,haha.

Revenind, vreau sa va vorbesc un pic despre un element care mie mi se pare super cool cand vine vorba de un Back2School, mai ales cand avem in fata un nou inceput. Pentru ca atunci cand faci cunostinta cu persoane noi, stii doar cat de greu e sa retii atatea nume dintr-o data. Iar noi nu vrem asta, vrem sa fim fabuloase si sa lasam o impresie wow asupra celor din jur. Un lantisor cu numele tau ii va scoate pe ceilalti din impas in cazul in care nu ti-au retinut inca numele, cu siguranta il vor retine instant (datorita memoriei vizuale), iar tu pe de alta parte,vei arata glam si stralucitoare!

Eu am unul cu Simona de prin clasa a 11-a si l-am tot purtat cu foc, insa acum am zis sa schimb putin registrul si sa-mi comand cu Simofever. E handmade,din argint si a costat 130 lei,de pe pagina ANDImania handmade boutique.

Va las cu pozele si vreau sa straluciti la scoala !

41 2 3  65

Detalii despre tinuta

Sarafan Vintage
Adidasi IanisMagazin.ro
Lantisor cu nume ANDImania Handmade Boutique
Geanta IDMbasarab
One thought on “Back2HighSchool Tinuta #1

Baga-te-n seama !

